1 December

Har varit och kollat på påskbergsskolans konsert med Jonna och Frida M , Dom sjöng bra tycker ja, haha , nästan alla iaf.. Synd bara att Anna var sjuk så hon inte kunde sjunga, hon är sjukt duktig vill jag lova!!
Jag kom iaf hem för en liten stund sen, men har hunnit duscha!

Idag är det ju den första december också, och julkalenderna har börjat, har inte kollat på avsnitt ett än, men  jag ska ta och göra det nu! Vad tycker ni som har kollat på det?

Även om man blir ett år äldre för varje år julkalendern visas, så är det endå roligt att kolla på de! ( om den är bra dvs)
När man var liten, då var alla jätte bra, jul på Liseberg, Mysteriet på greveholm, Pelle svanslös m.m. Men på senare år har dom blivit lite sämre tycker jag! Förra året var i och för sig godkännd av mig, men hur bra var allram est och han killen i underjorden? hihi ja ni märker ju att jag kollar ¨på de varje år ;) hehe.

Men ska kolla det avsnittet nu, ska också lägga in snygga kläder jag hittade igår på nätet! Kanske kan köpa hem något av de när jag och Jonna julshoppar på lördag!

PUSS!! ♥




 


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0