Fika med Sara på stan!! :)

HEJ!
Började med min Power Point presentation, fick några förslag, men ah jag valde simning iaf, har nämlugen hållt på med det i många år och det är typ enkelt om man tar en sport så det blev det... hehe !

Hade ingen historia heller, kollade på lucia tåget, ( två gånger )hehe. Gick också bort till Teknikhuset och kollade på deras julspex, så tack pontus och david för att ni bar upp mig "scen" så jag fick stå där inför allt folk, skulle också göra en " lek " skit skojj, hehe!! Pinsam? behöver jag ens svara på den frågan?!?!
Aja.. sen hade vi också julavslutning med klassen + våra klasslärare! Skulle leta reda på namnet på massa gamla medeltidssaker och sen bev det fika!! :)
Två fika tilloch med , åkte ner till stan direkt efter skolan med Sara, fikade på Blådörren och kollade lite i affärer, sen tog hon bussen hem och jag cyklade hem.. hehe ! Tack Sara!!  Det var trevligt som vanligt :))


Den godaste kladdkakan i stan!!

Sara och Jag !! :)

Send me a comment!
Postat av: Elin

tack :)

2008-12-13 @ 00:20:02
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Linda @ Undergroound

sv: jarå :D själv då?

2008-12-13 @ 11:51:02
URL: http://undergroound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0