God Jul!

Merry x-mas everyone!

Idag är dagen  vi alla väntat på så länge :) Jo, självaste julafton är här!
HAr gjort mig i ordning å så. och självklart har jag klämt och kikat på alla paket som ligger under granen! Men vad tusan kan det vara i det stora paketer? haha, jo jag vet, och det gör ni ikväll också :)) 

Men jag måste bara berätta om min tisdag:) 
Jag mötte upp Jonna på stan efter det att hon slutt Jobba, ( första gången jag gick på stan utan maskara, det ni ) iaf jag köpte en sista julklapp! hihi, Sen åkte jag iaf hem och åt och sen hem till Jonna , hon skulle göra en överaskning med mej klockan nio! Och när jag kommer in hos henne så är det första hennes mamma säger är; har du stretchat nu då? och jag som är vig som ett kylskåp visste typ inte vad jag skulle ta mig till, och jonna sa att det skulle bli svettigt ,m.m jag kunde verkligen inte lista ut vad det va, hennes bror började också med att det var viktigt att jag skulle stretscha!! haha! 
Men vi kollade på Pb lite innan hon satte på mig en ögonbindel och så skjutsade hon mig lite hit och lite dit, hade verkligen ingen aning om vart vi var! Det var riktigt läskigt att sitta där bak och inte se ett piss, och så kom det en bil så hon var typ tvungen att bromsa jättehårt, lääääskigt!! haha! men sen stannade vi iaf, och så gick vi en jävla runda! in i parkeringshuset m.m och såklart skrattade  alla som såg mig, men tillslut fick jag ta av mig ögonbindels och då vr vi inne på Biografen! (alla skrattade åt mig där ) hih. och vi såg på YESman! as bra och skiit rolig, skrattade as mycket !

Tack Jonna för en svin rolig kväll full med upplevelser!

Tack hun, bäst<333


En bild på oss sen vi julbakade !! :) <33



Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0