Helgen

Hej,
Det här hänt ganska mycket sedan jag bloggade senast vilket var i fredags !
Fredagen var också en väldigt misslyckad kväll.. Så jag orkar inte ge några större dwetaljer på kvällen, det räcker med att den sög..

I lördag (igår) var det roligt därimot, började med att gå upp vid åtta, sen åkte jag och mammii till Göteborg för shopping, köpte en mössa till mig själv! Jag som trodde att jag aldrig skulle köpa en mössa:OO haha, men det gjorde jag! (visar den sen) + lite julklappar! har bar två kvar att köpa nu :) Blev också ikea en sväng! Kom därifrån med Skoförvaring till min garderob (lär behövas) haha , kuddar och lite så, något nytt till mitt rum varje gång :)
Hade iaf jätte mysigt! Fika och bara strosa omkring! hihi´

Sen på kvällen så skulle jag och några till egentligen vara hemma hos mig och typ förfesta och sen dra iväg på fest, det var ju lixoom lucia ;) Men planerna ändrades och jag skulle till Julia i tvååker ist, fick reda på det ganska sent så jag ahde tio minuter på mig att göra mig i ordning så pappa skulle hinna sjutsa ut mig innan han och resten av min familj skulle iväg!
Men vi kollade iaf på en vääldigt läskig skräckfilm, jag gillar verkligen inte sånna filmer, Barnhemmet heter den, det var dock på spanska men man vänjde sig fort! jag kollade mer in i en kudde än vad jag kollade på filmen.. haha! blev också jävligt rädd när julias bror kom hem och när det lät konstiga ljud från huset.. hehe..

Sen sov jag iaf hos Sara, hade bestämmt att vi skulle kolla på Mysteriet åp Greveholm när vi kom till henne, och det gjorde vi typ två avsnitt sen somnade vi båda två och vaknade kl 3 igen, då gjorde vi oss i ordning och sen la vi oss i deras gärstrum ( som var kok hett av fläckten som varit igång i bra många timmar) hehe, men vaknade och åkte hem vid elva i morse! Tack brudar för att ni gjorde min Lucia till gnt bra!! :) hihi.

PUSSSSSss


USCH, filmen vi såg!! ;)

Send me a comment!
Postat av: rebecka

oh. vill se den filmen, men kommer aldrig våga!

2008-12-14 @ 16:18:09
URL: http://bbeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0