i skolan

Jag och Sara var inte med på Idrotten idag, jag har så sjuukt ont imagen och är förkyld, kommer det någonsin att släppa´? Värkar inte som de:O Men vi har iaf inget att göra nu när alla andra har idrott så vi gick till biblioteket och satte oss vi datan! Vi tänkte först gå till Willys för att köpa något gott, men vi orkade inte ;) hihi.

Har bara en lektion kvar nu! Härligt. sen ska jag hem och plugga till mitt svenska prov som vi har i morgon! Bajs.. Ska också på "konsert" med jonna ikväll, det är uppträdanden på påskbergsskolan ;P hihi, Anna ska bland annat vara med :)
Först var mina planer att hänga med min familj till Falkenberg, men jag skiter idag! hehe,

PUSSs


Send me a comment!
Postat av: Emma

ja den har varit jätte bra, har haft fullt upp :) din då?

2008-12-01 @ 16:02:49
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0