Nattinatti

hej ,
Denna fredagskväll har jag spenderat med Jonna!
Första var vi hemms hos mig, chilla vid datan å så, sen tof vi med oss a walk to remember hem till henne, så vi kollade på den och hade massage! As härligt, hela ryggen känns aldeledes mjuk och len nu,;) haha,
så jag kom precis hem nu, och då fick jag en helt crazy ide, jag städar bland mitt smink, så ja det ska jag börja gör nu, det räckte med att jag bara kollade i lådan och hyllan däe jag har allt smink så slängde jag hur mycket som helst, flera hundrakr blev deet :P hehe. men det behöver ju inte ligga och ta massa onödig plats, bättre och slänga och köpa nytt ist, tycker inte ni? ;) hihi.

men jag orkar nog inte göra mer av det just nu, så jag tar nog det i mon :)
Pusss och god natt!

Så, tänkte också bjuda er på en hmm, ganska rolig bild på mig sen i tisdags när jonna surprisade mig med bio!

Send me a comment!
Postat av: FEBB

Åh nej de gör de säkert inte! Tack för de fina orden bästa julia =)<3

2008-12-27 @ 00:57:24
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0