Nu är det jullov :)

Hej,
Igår var jag med Jonna Marina Chrille Simon och Robin, var hemma hos Simon och skulle kolla film men det blev typ kolla i gamla skolkataloger å shit! haha! Sen iaf halv ett så åkte jag och Jonna hem till henne och sov, kollade lite på tv å så.
och i morse så skulle jag till kyrkan kvart över 11 så jag gick upp tjugo över tio ungefär, sen tio i så gjorde jag och Jonna frulle! Sen tio över kände jag mig lite strässad, och kvart över elva ( när jag borde vara i ktrkan) så var jag fortfarande hos Jonna, så när jag nästan hade kommit till stan så smsade Sara och Bessi attd et började och då stack jag hem till Jonna och kolla på Flipper ist. vill ju inte komma in i kyrkan när den är full av folk, sjukt pinsamt ju!! Så det blev ingen kyrka idag, haha . men det suger typ endå! Den enda som var dumt var att jag inte träffade dom iklassen en sista gång.. hmm. men vi ses säker endå på lovet skulle jag tro :)

Har också fått värsta rycket, har städat typ sen jag kom hem från Jonna för en och en halv timme sen! Vette fan vad som har flugit i mej men det har jag gjort iaf ! :) Det är väl bra antar jag.. men inte så likt mig ( ni som har sätt mitt rum vet ju vad jag pratar om ;) haha,

Ikväll blir det nog Parteeey och det ser vi framm emot :) weeey :)Pussshoney

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0