Sjukiis tisdag

Hejhej,
idag har jag varit hemma från skolan, var så yr i morse så jag kunde inte ens ta mig ner till köket, så jag stannade i sängen fram till kl ett, sen blev det film och slapp, men jag kunde tuvärr inte gå på steppen idag ! Tråkigt, tyckte det va kul och det känndes så nyttigt att träna :) Men får ta det nästa vecka ist ! :)

Ajdå, jag missade en svenska redovisning idag.. Hoppas att jag slipper göra den! Jag hatar att redovisa, det är verkligen det värsta som finns, jag klarar inte av det, jag kan öva och tänka att dte kommer gå jätte bra, och sen när jag står därframme framför klassen eller vilka det nu är jag ska redovisa för så får jag typ panik, tar bort jättemycket av det jag hade tänkt att säga och det går åt helvete varje gång!! hehe, så jag vet iaf att jag inte ska jobba som talare eller ngt:P hihi

Har inte orkat blogga eller ens starta datan på hela dagen vilket är ett stort tecken på att jag verkligen inte varit pigg eller frisk :p haha!

Ni glömmer väl inte att rösta på mig i veckans blogg ?? Rösta här!


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0