Söndag

Hej, hur är läget?
HIttills har jag vaknat, slappat, sagt hej då till m & m som åkte idag, gjort mig i ordning och nu sitter jag här!
Ska snart åka iväg till sparbankshallen med några och kolla på dansuppvisningen som är där :) kulkul! SKulle verkligen vilja kunna dansa, men aahh. jag är vig som ett kylskåp så det är inte riktigt min grej så att säga ;D
sen ikväll ska jag bara slappa med glass och film! fan va härligt det låter! ;) vad ska du hitta på idag då?

Igår så åkte jag hem till Jonna vid sextiden typ, vi gjorde oss i ordning å så. sen drog vi vidare till Sanna men först en cykeltur till stan och tillbaka! sen drog vi vidare till Sandra, men om jag ska vara ärlig så var det faktiskt riktigt dött där, så jag Jonna och några till drog vidare till någon Chrille? Vettefan vem det va men vi va där iaf i ungefär... 1,5 minuter, om ens det! haha, sen så gjorde Jonna något jätterolig påväg därifrån, ja hon ramlade ju iaf inte!!! hehe. Kul som bara den var det iaf, så vi fick dra hem till henne och hämta nya strumpbyxor och fylla på dricka. sen blev det krogen, dans å det var faktiskt roligt :) haha , sen campino, Jonna träffade han som äger deras lägenhet så hon fick en kebabrulle och en cola! Men vilken otur att hon var gluten så det mästa hamnade don i min mage skulle jag tro, även en del på mina vantar ;) haha :P Sen hem och sova halv 4 ;)

Men nu ska göra mej iordning det sista sen ska jag möta några bruds vid ps matsalen! Sen blid det DANSbaby!
Hörs senare! PUSSSSS


Send me a comment!
Postat av: Sandra

Du är nominerad till veckans blogg som börjar idag! :) Det kommer strax upp instruktoner på min blogg, sedan är det bara att få folk att rösta. Lycka till!

2008-12-07 @ 17:11:09
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0