Today

Var hemma från skolan redan vid tolv idag, gjorde bara ett prov i samhällskunskap sen en redovisning i svenska. Provet gick hyffsat, hoppas på det bästa! Sen redovisningen, ja feg som jag är så gjorde jag det inte inför hela klassen utan bara inför halva! Luts ( läraren ) Lär väl inte direkt gilla mig bättre efter det.. haha!

Sen när jag kom hem så blev det tv å data, kollade på gamla julkalendrar som, mysteriet på greveholm och när karusellerna sover, hehe. Lite kul var det iaf..

Nu har jag och syster också lagat pannkakor.. det slutade dock med att vi bråkade en aning.. hehe. Och det blev lite för lite pannkakor så det räckte inte till bror min, så får la se hur det går när han ska laga egna.. hehe! ;)

I morgon är det helg också! Skönt kan ja bara säga.. Och jag tänkte precis skriva att det blir en ganska lugn dag i skolan men jag ångrar det för jag kom på att jag ahr glömt böckerna till naturkunskapsprovet som är i morgon.. Skellue ju göra klara andra delen av omprovet.. FAN!! skolan har stängt nu också, så jag får väl försöka övertala läraren att jag sak få göra provet på måndag ist!

Aja, det händer väl alla någon gång antar jag ... nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra,
är inte på så bra humör right now, är trött, irreterad och har en jävla migrän.. Inte roligt..

Send me a comment!
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Hoppas du lyckas övertala din lärare då! :) <3

2008-12-11 @ 19:06:50
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: annnna

sv: nej gick med i massa sidor sen avregistrerade mig efteråt :)

2008-12-11 @ 19:22:21
URL: http://malmhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0