Tröttter

Godmorgon,
Shiet klockan är tio över två ungefär och jag gick upp för en halvtimme sen:O haha, men måste tilllägga att det är förjävla skönt att sova ut ibland ;D hihi.
Igår var jag hemma hos Jonna och kollade film och åt godis :) Det gick två Harry Potter filmer på tvn så vi kollade på dom och lite på love actully? hihi, var hemma kvart över tolv ungefär, så det blev en tidig kväll så därför fattar jag inte hur jag kan vara trött nu?, när jag har sovit över 12 timmar inatt ( det lät väldigt mycket det ) hih.

Idag ska jag bara ta det lungt också :) ( gud va mycket lungt jag tar det nu då  )haha!
Ska hjälpa mamma att baka lite  (mums!) och kanske hjälpa henne att städa lite ;D hihi.
Ska också slå in de julklappar som jag inte har sagit in än, känns jätte bra att ha alla avklarade nu :))

Eftersom jag ska vara hemma för det mesta idag så ska jag uppdatera lite mode också :)
Låter inte det bra?
Pusssweetie



Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0