Bakislördag

God morgon bakislördag! , ja jag skiver faktiskt god morgon nu en lördag när klockan är två ungefär! Men det är morgon för mej för jag har precis vaknat, för en stund sen iaf!  För i går så var jag hemma hos Jonna en ganska lång stund! sen orkade vi inte bara sitta hemma så vi gick ut och sen slutade det med att vi gick hem till bröderna sjöö! jag har nog inte skrattat så mycket, så ofta som jag gjorde igår :P haha, sjukt kul var det! Vi var i af där och drack lite å så, polisen hade tydligen också kommit, fast det märkte faktiskt inte jag :P Grannarna hade klagat typ!! haha. Men sen tog vi taxi hem till Tillerås?! stavning? haha, det var iaf efterfest där! Jag hade roligt men jag var nog ganska trött också! :P hehe . Men sen var vi hemma någon gång efter 4 ;) En rolig kväll, var med ett gäng som vi inte brukar festa med så ofta! ;D

Men nu måste jag hoppa in i duchen för om två timmar ska jag och Jonna bege oss till idrottshallen och kolla på match! Jag tror att dte är innebandy, glömde fråga så jag är inte hundra på det men jag skulle chansa på det :) hehe.
Sen ska vi göra oss i ordning , sen blir det singstarkväll å mys hos Frida, och sen ska vi träffa en annan frida och dra till Tillerås igen!


Har varit väldigt dålig på det här med bilder det senaste tycker jag , men här kommer iaf en gammal bild från i somras innan Pratille cup!

Kisses and Hugs♥

Send me a comment!
Postat av: jonnnnnnnaaaa

hahahahha, tallerås;) go julia. haha Tillerås är de;) u own my world baby

2008-11-15 @ 14:16:52
Postat av: Jonna

söt bild:)

2008-11-15 @ 14:21:36
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Julia

sv till jonnnnnnnnnaaaa: haha just det ja , så var det ;D hehe ! u rock my world baby!

2008-11-15 @ 14:29:25
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Söt bild :)

2008-11-15 @ 18:33:40
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Sara

Snygg tapet det var i bakgrunden :D

2008-11-16 @ 20:16:07
URL: http://orngott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0