Data, fredag

Ja men då sitter jag här i datasalen igen! Nu gör vi bankdiagram! weeeey!!
På lektionen innan denna så hade vi historiaprov och ja vad ska jag säga om det? Jag hoppas verkligen att det gick bra! Vi fick reda på svaren direkt efter men jag kom inte ihåg vad jag svarade på alla, och det känns ärliogttalat inte som att det gick så bra ! hehe

Men som jag skrev någon gång förra veckan så hittade jag inte min cykel som var hos David osv.. men idag så har pappa hittat den hos polisen! hihi. Och så ringde mamma innan också (min föräldrar är bäst på attt ringa mig just under lektionstid eller när jag sitter och skriver prov) haha men jag ska iaf följa med mamma till friskvågen sen och gå på någon instruktion där! YES nu ska jag börja röra på fläsket igen;) HAHA!! Och den är halv tre och då missar jag engelskan och klassrådet, oooh too bad!! ;D haha naat!

Men nu ska jag hjälpa julia och sara med deras bloggar :) pusssss!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0