tv söndag

God kväll!
Har spenderat en timme framför tvn och kollar på Gossip Girl, Och nu ska jag kolla på hål i väggen, och ikäll ska jag se på sanningens ögonblick, det sågut som att dom kommer göra bort sig i kvällens program så jag är typ bara tvungen att kolla på de, så det kommer bli en hel del tv tittande ikväll ! Men om en liten stund ska jag ner och äta god god tårta, det är ju fars dag idag så det ska firas!! Hihi.
annars idagså har jag faktiskt inte gjort så mkt, eller jo jag har städat ! Så jävla bra det känns, haha Men jag har dock inte pluggat ett piss till mitt omprov i naturkunskap, så ärligt talat så vette jag fan hur jag ska göra, men ja jag måste lösa det på något vis!! Heh.

Men tjing så länge,back to the televisor! ♥

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0