I hate to study!

Hej , Det känns inte så jävla jobbigt att ta fram böckerna och plugga i en halvtimme/timme, men när man sitter där med böckerna uppslagna kommer man på tusen saker som man kan göra ist, eller åh men om gör de först så kommer de gå mkt bättre att plugga sen, men samtidigt tickar klockan iväg!! Jag hatar verkligen att plugga, och ja mitt självförtroende är verkligen inte bra! Så  ärligt talat så tror jag inte att jag kan klara det heller, det är nog det som är problemet! Det är jävligt synd egentligen, för jag tror att jag skulle klara mer om jag bara trodde att jag skulle klara det! Ingen med bra självförtroende som kan ge mej lite, bara lite?! Hehe.

I och för sig gick samhällskunskapen bra men vafan idag missade jag svenska provet och i morgon har vi historia prov!!
Jag hoppas verkligen att det går bra! För den här gången har jag faktiskt pluggat (: hihi *stolt*

Men nu har jag tagit en paus i mitt läsande om hannibal och julius ceasar i romariket m.m. så jag sitter vid tv:n med datan i knät och önskar att jag kunde sitta såhär hela kvällen :) haha
kissses!♥

Send me a comment!
Postat av: N A T A S C H A

hehe oja =) :D !

2008-11-06 @ 19:18:55
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0