Tisdag

Hejsan!!
Det är sjuukt vad jag har ont i armen! Tog ju sprutan idag och det känns som att jag har världens träningsvärk, kan ju knappt röra den utan att det gör as ont:S

Idag är  det iaf tisdag men jag tänker hela tiden att det är onsdag, vettefan varför!?  haha. Men tisdagar är i allafall den tråkigaste och jobbigaste dagen på hela veckan! inget roligt alls, men jag fick sova i typ en timma på spanskan i af och det var jävligt slappt måste jag säga! haha.. Stötte också på naturkunskapsläraren ( smet ju unda från provet igår ) ooppps. nu kan jag få det när som helst! Jag kan ju fan inte ett piss om ekologi:O Det är hur ointressant som helst och det suger! Det fastna inte i mitt huvud hur mycket jag än läser! sickt!!

Jag har också varit sugen på kladdkaka hela dagen! Mums vad gott det hade varit1 Så jag ska nog gå och baken en sån snart, och jag ska inte lyckas med att få den torr denna gången! HAHA

Have a nice day babies! ♥


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0