åska och regn!

hey allesammans!

idag känns det som att jag har hunnit gjort en massa saker, (bra saker dessutom) eller ja om man bortser från att jag var väldigt lat i morse och tog mej en egen liten sovmorgon, hoppas ´över samhällskunskapen, men vafan han bara snackar och snackar endå så jag tror inte jag missade någont viktigt :P sen efter skolan så va jag med jonna i typ 2 timmar.vi spelade bland annat tv spel hemma hos Todd, jag jag sög verkligen på det! men aja vi ska nog dit lite senare ikväll och utmana boysen igen! revansh, JAtack!  sen stack vi nämligen till simhallen och träffade fannie och simmade en stund , och gud va bra det könns att säga att jag har tränat i dag , för det känns verkligen som evigheter sen jag gjorde det sist , ( och ska jag vara ärlig så va det de också ) haha
men skit samma, nu har jag i alla fall gjort de, och vi ska göra det vaje torsdag frammöver! det känns toppen! dags att röra på fettet nu ! haha
sen stack vi ner till blå dörren och tog en fiks samtidigt som vi pluggade,( en till bra sak.) men jag kan det fortfarande inte och de är ju inte bra, eftersom provet är i mogon ;D haha , men jaja ekologi är inget jag är bra på anyway! när caféet stängde sen så drog jag och jonna hem till mej, och ja här sitter vi. hon läser en bok som jag ska redovisa i skolan ;D haha men jag har inte ens börjat ! bra tjejen!

men usch och fy och blä, det regnar, åskar och blixtrar ute, fyy vilke väder. nu vill jag ha lite väderändringar här, för man blir inte direkt piggare när det är sånt här väder! hihi

men jag är lite glad i alla fall när jag tänker på att i morgon är det fredag, och det betyder HELG!! det gillar vi alla ? right :D

nej nu måste jag kila, tjingeling! :D


jonna på  blå dörren, den kladdkakan slår allt!

Send me a comment!
Postat av: Sara

Hej snuttan, jag ser att du har lika kul som jag på datakunskapen :)

2008-10-03 @ 13:27:16
URL: http://saarandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0