Dust it

Jag tänkte slänga in ett tips på schwarzkopfs udnerbart hårpuder. Det har funnits i butiken väldigt länge så det är säker många som använder det redan. Men till dom som inte har det, test det. Det gör under på alla hårtyper!
Jag använde det varje dag innan, men den lilla mirakelburken rymmer inte så mycket så jag har den bara ibland :)

Tips, Gör såhär!
1.
Lyft på det övre hårt och dutta på lite pulver
2.Massera in det i hårbotten
3.Släpp ner det översta håret igen

Gör så runt om i hela håret. Det är viktigt att du inte lägger det direkt på hårytan för då ser det lätt fett ut. Och det vill vi ju inte ska hända. I början är det ovant att veta hur mycket man ska ta varje gång, Men man får prova sig fram, du kan ju testa någon gång innan den stora party kvällen eller något annat speciellt tillfälle, så det blir perfect just då!
Lycka till ;)



Burken finns att köpa oss nästan alla frisörer, jag köpte mitt på freeport!
Kostar runt 169, man kan hitta det för hundralappen, det gjorde jag!

Send me a comment!
Postat av: rrrenate

den där är skit bra:)

ska nog köpa en ny snart

2009-03-01 @ 17:18:16
URL: http://renatesvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0