första oktober

jaa då har oktober månad börjat också, tänk det är bara två månader kvar till JUL. kan ni fattta ? de kan inte jag i alla fall, tiden går så ruskit snabbt:P och kallt är det också, inte så där härligt kallt då man kan krypa in i en tjock och varm vinterjacka och när man kommer in och tar en kopp varm choklad så är man helt rosig om kinderna , nejnej utan jag menar regnigt och rusigt kallt väder, när allt är grått och trist! USCH säger jag bara, om vädergudarna ändå inte tänker ge oss sommare mer i år så kan dom väl ändå vara lite bussiga och skicka hit lite vinter! det är inte roligt att kolla up genom förstre och bara se grått, grått som bara gör en mer deppig!

julia hissar: den underbara vinter (om det nu bli någon sådan!?
julia dissar: den regniga hösten

just nu bloggar jag (om du inte kunde räkna ut dej själv , haha ) och läser Veckrevyns nya tidning! fanns ganska mycket spännande i den här tidningen, så köp den vettja! sen undrar jag också när min första tiding av cosmopolitan kommer (skickade ju efter en premenation av den,  you remember? hihi

nej nu ska jag sjunka ner i soffan igen om läsa om skvallret i hollywood, köndisfester och allt om höstens mode!
så pussochhej så länge!




Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0