God morgon Söndag

Jag är helt utvilad nu, Har sovit tills nu typ, sitter i köket nu och äter frukost! a-fil och flingor, så jävla gott:) haha Och sen så tog jag ju bara det lungt i går så jag är ganska pigg faktiskt! Ganska ovanligt för mej en söndag! Och trots att det är Söndag idag, den slappaste dagen på hela veckan, då jag brukar planera att plugga. Men idag så har jag INGET plugg, så jävla skönt! Ska va med Bella sen:) hihi Så jag ska bara sitta här vid datorn en liten stund till , men om jagkänner mig rätt så kommer den här lilla stunden bli ganska lång, haha . Men sen ska jag i alla fall göra mig i ordning , Så sen får vi se vad denna söndag har att erbjuda!

Jag håller också på att göra så ändringar på min design, men det funkar inte. eller de syns i alla fall inte när jag kollar sen! Humm, får försöka igen helt enkelt!



Nej men nu är väl det dax att gå och göra sig iordning då :)

Ha det bra♥

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0