Har någon sett min cykel?

Fitta, någon har stulit min cykel!!! Den stod utan för David och så skulle jag hämta den idag, och då har någon SNOTT den! Palla att man snor sånt! Bajs.... Så nu måste jag GÅ vart jag än ska tills jag har skaffat en ny, Jobbigt.

Idag har min dag sett ut såhär.
Jag kom hem, kollade en timme OTH sen pluggade jag lite matte. Sen bar det av hem till Jonna där hon och jag lagade pannkakor, mums! Efter det så så skulle vi ta en promenad ner till ankaret för att hämta min cykel... men den kunde någon visst inte låta bli ( jag vet, den va fin, men du kunde väl skaffat en lika dan isf, inte TA min ? :O) Heh sen kom jag hem och pluggade lite matte igen ( känner mej jätte duktig, haha NAT!

Kvällen ska spenderas framför TV:n. Ska kolla på Persbrandt eller Grey´s  Anathomy! Svårt beslut där, Hmm får se vad jag väljer ;)

Nej nu blir det tv och.. ja kna ni gissa? jo en kopp Hot Chocolate! Haha, jag vet att ni är förvånade ;) Men NEJ pappa berättade just att det är två bögar som är med på bonde söker fru, hm eller jag säga bonde säker man kanske :O hahhaah (fråga inte varför pappa kollade på det , men Äh det ska jag kolla på nästa vecka , Tss!

Puss och Hej, leverpastej, eller något ! hiihi


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0