hos fannie

just nu sitter jag hemma hos fannie, för tillfället är hon och äter och jag spelar något spel där man ska bygga tårtor (?)
haha jag vet att det låter as kul, och ja det är precis vad det är också! hihi har också fått smaka på hennes goda hallonkaka som hon har bakat, (Y) jättegod! synd bara att du inte kan smaka , för vi har ätit upp den ;D haha
jag ska hem och äta nu med. och sen ska jag och fannie bege oss till bella, hon är barnvakt, eller hon va det innan i alla fall, vet inte om hon är det längre , men aja vi ska i alla fall dit och mysa, great :)

jag och sara gjorde för övrigt  vårat spanska prov i dag, bara det att hon som satt i rummet och "vaktade" oss va inte en sån bra vakt , för kunde inte jag ett ord smsade jag sara som satt två bänkar framför mej, och så kunde hon det så vet ju jag också det ! hihi busigt, men aja. dom får väl skylla sig själva att dom är så dumma!  hihi

haha , hade också skrivit en jätte lång text innan, men mitt smart jag råkade markera och sudda ut det, så det fick bli en lite minde text som sammanfattar det jag skrev innan,, haha SMART iknow :Phaha

nej men nu ska väl vi ta och köra hem till mej och bella :) hihi men vi hörs sen gott folk ! :D<3


fannie sötnos!
haft en rolig och mysig dag med dej ;D
måste va snart igen :D <3

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0