It´s so boring

ÅH, är så fruktansvärt lat idag, orkar verkligen inte göra ett piss! Jag skulle behöva, städa mitt rum´och duscha. Men nähääedu, det orkar jag inte göra! Det är så boring, så jag tar det om ett tag ist, precs som att det vore roligare då? Nääe, skulle inte tro de va? hehe

Och inte heller så orkar jag pallra mig till kvantum eller hemmakväll för att köpa godis, fatta gott eller? Men såklar så orkar jag inte gör det heller. Jag orkar inte ens bara ligga i sängen hela dagen, då är det jobbigt, så sjukt rastlös! Hur fan ska denna dagen sluta egentligen?! haha

Men jag ska kanske vara med Bella  sen, hoppas de för jag har verkligen saknat dej gymmmsan! ♥

Nu har latkingen inget mer att tillägga , så jag ska väl försöka ta itu med städning... fyfan.
Hoppas jag blir rik snart så att jag kan anställa en personlig städare! haha , det hade inte vart fel.

Hoppas du gör något roligt av din lördag!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0