HEJ


HEY!! 
Jag har överenergi, är så satans trött att jag skrattar och typ tycker allt är roligt :P 
Och jag behöver något att äta, är det bara jag som måste ha ngt sött i mig när jag ska plugga`? Det går inte annars ;)'haha Så jag ska ta mej lite glass. Mumma
Se blir det återigen plugg.plugg ! 
Hoppas jag kan gå till skolan imon :)  För efter det ska jag ner på stan, måste ju köpa biljetterna om vi nu ska hinna få några. Var ju sjuk idag så jag kunde inte fixa det då!  Och sen är jag på shoppinghumör, så jag tänker slösa pengar! hihi
Men jag säger hejdå så länge, pussar
 

Send me a comment!
Postat av: N A T A S C H A

verkligen :) !



puss /N

2008-10-14 @ 19:39:07
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

kollar du på dh också? :)

2008-10-14 @ 20:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0