Lite smått paaaaaaaaanik(?)

Hej, vi åker om exakt elva och en halv timme och jag har inte ens börjat packa:O Faaan, lite paik har jag allt! Vad ska jag ha med mej? Vad ska jag packa i för väska? Det känns ju som att jag aldrig kommer bli klar :S haha
Denna Tisdags kväll har jag iaf spenderat med Jonna, Tette, Malin, Kalle, Frida, Viktor och Anna! Först åkte jag j,m och t runt,hämtade min sjal hos Jens, Tette och Malin kände för att äta glass så dom körde efter Glassbilen hur länge som helst tills dom fick ge upp kampen - den stannade ju aldrig! haha  sen hem till J och spela poker och fyrmannakotte. Sen kom V och K och då blev det poker på riktigt igen , Det gick bra för mej ibland och sen när A och F kom så spelade anna med mej och ja vi vann ju nästan! Hon kunde inte riktigt hur man skulle spela så hon satsade alla min mark lite då och då, haha :) Men det var kul endå! Och nu för en liten stund sedan så drog alla hem, och jag som är så jävla lat orkade inte gå så Kalle och Vikror fick köra hem mej :) hihi Tack.. :) Nu ska jag börja se över vad jag ska ha med mej för kläder, och i morgon kommer problemet , i vilken väska jag ska få ner alla saker i ? :P hihi

Jag hinner inte skriva så mycket mer nu, för ah, jag måste ju som sagt packa.. (A)Men jag ska försöka skriva i mon innan vi åker, tåget går ju halv tolv och jag tror inte jag kommer bli klar ikväll så jag lär få fortsätta i mon, men jag ska nog hinna med att blogga lite ;) Och jag vet inte om jag har tillgång till Internet där så isf har ni inget att läsa om här förrän på lördag när jag har vaknat efter halloween festen 2008 som kommer bli GRYM ! pusss (♥)

Såhär ser mitt hår ut i vanliga fall, altså när jag inte plattar det! hihi

Send me a comment!
Postat av: emelie

...och det är FINT!!<3

2008-10-29 @ 10:08:31
Postat av: julia

Tihi, Tack gumman :)<3

2008-10-30 @ 23:05:41
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0