Måndag kväll

Nu sitter jag hemma och myser med en kopp varm choklad, som jag brukar göra varje kväll nuförtiden! så jäkla härligt! Dom här regniga och tråkiga höstkvällarna tar kål på mej, man blir så sjukt trött, haha eller är det bara jag som blir det ?
Men dom senaste timmarna har jag spnderat hemma hos Bella med henne Jonna och Fannie, Molly var även hemma såklart( det var ju henne som Bella passade) haha Jag hade iaf trevligt, trots att jag var väldigt trött och nästan höll på att somna framför Ariel , haha det va sjukt länge sen jag såg på den filmen, jag jag är ju som jag är och jag tycker faktiskt et är kul att kolla på det ibland, är det någon mer som tycker det kanske ? ;D  

Jag har som vanligt kollat runt på alla miljontals shoppingsidor, och det finns så sjukt mkt jag skulle kunna slösa mina pengar på, men aja. får se om jag kan komma ner till stan i veckan, hade vart roligt :) hihi

Kisses from j


när jag kollar på denhär bilden så ser jag lite fläckar på speglen så jag tänkte passa på att skryra lite om att jag faktiskt har varit så duktig att jag putsat(eller alltså tvättat dom med spegelputs) så dom är riktigt skinande rena ! (:




 


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0