Mascara tipps

Hej, Jag har skapat en ny kategori - Julia Tippsar. I den kategorin kommer allt som jag har testat och som jag tycker är bra hamna!

Idag kommer jag lägga till min nya mascara jag köpte häromdagen från Loréal för 165 kr. Den är värkligen värd priset! Jag har hört att många tycker den är bra och att många har sagt, fyfan den suger! Men det ger värkligen volym! Och svarta fransar efter ett drag, sen bara man fyller på så får dom jätte mycket volym, Jag tyckte inte om den igår, då blev resultatet ungefär som valigt, men idag, YES! min ögonfransar är fina! :)

Jag rekommenderar den till 110 % !



Nej men nu måste jag rusa, och göra mej ordnig, för skolan börjar om tjugo minuter och då är det prov!  Och vem fan vill komma försent då?! NEJ , inte jag iaf! PUSS

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0