Min Fredag

Hey sötnosar!
Hur var eran fredag? Min var jätte rolig! Alla 17 tjejer kom till Julia mellan 6 och  9 typ, haha lite stor tids skillnad, i know. Men vissa var tvugna att gå på sista träningen innan SM så dom kom lite senare. Men vi andra började göra taccos och vissa drack lite, Och gud vad hungriga vi va när vi äntligen fick sätta oss tilll bords:) hihih Fast jag hade typ redan ätit mig mätt på tacco ships och dipp så jag var tillslut inte så hungrig längre , haha. Sen dansade vi och sjöng lite, speciellt sanna nielsen ( elin ) men hon hade klippt sig och var så sjukt lik henne ;D men det blev sjukt snyggt också :) Sen  när alla hade kommit så skulle vi göra snurra flaskan men det blev inte de utan vi ställde frågot som vi svarade på ist för att vi skulle lära känna alla tjejer och det tycker jag att vi gjorde också! Så vi satt där och pratade i bra många timmar, vi åt också marräng swish!! Mums, och jag har aldrig och lite sådär, sen hämtade emelies pappa mej och henne!  Vi

Men det var lite roligt att tjejerna pratar om átt ha en tjejfest och så blir det av två dagar efter men killarna har snackat om klassfest ända sedan vi började och det har inte blivt av än så nu ska tjejerna ta tag i den också ;D '

Tack för en jätte rolig kväll iaf! Måste göra ngt sånt här igen! Tack julia också för att vi fick vara hemma hos henne! <3
HAr inte hunnit få in alla bilder på datan en så jag lägger upp dom senare:)


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0