Mys i tvååker med ladies in 08SPA

Hej , Har ändrat om min design. vad tycks? tycker iaf att det blev lite roligare än den bruna! hihi.
Men jag har också hunnit att ta en vända på stan i dag efter skolan, Lämnade tillbaka tre filmer åt julia och fyllde på min mobil, så yeess nu har jag pengar på mobilen igen! Hehe

Jag hinner tvuvärr inte skriva så mycket mer för jag ska bara vänta på att kameran ska ladda in alla bilder sen jag göra mig iordning! Ska ju till Julia i tvååker med alla ladies i 08SPA förutom Hanna som är i Stockholm! Men det kommer nog bli rolit, Emma kommer och hämtar upp mig klockan 6 undefär vid ps så det är bästa att jag börjar med plattningen nu ;D hiih

Men nu var bilderna klara så jag lägger in en i det här inlägget,


NEj men nu ska jag platta håret, tjingeling,
hoppas du också får en trevlig fredag! ♥

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0