Natti natti

Det är så mysigt att sitt uppkrypen i soffan med en filt (nyköpt faktiskt) , så mysigt! Det är ju tisdag idag så jag har kollat på det sista avsnittet av Maria Wärn - Främmande fågel. Och som i alla andra kriminalserier så löste dom hela historien, och det var ju bra :) Men nu har jag kollat en avsnitt och Christine också, och jag han kolla klart på det medans jag skrev detta inlägg typ två gånger bara för att datan cpade så allt bara försvann :S Heh

Jag var ju ute och gick med mamma innan också, det var jättehärligt. Och när man kom hem sen så var man sådär härligt rosenröd om kinderna, I just love that! Sen var det också jätte mysigt att gå längs strandpromenaden och se Danmarksfärgan lysa upp hela hamnen i Höstmörkret.

I morgon ska jag pallra mej iväg till skolan redan 10 över 8, hatar när det är så tidiga mornar, och dessutom så har vi en lång jävla håltimme på eftermiddagen också innan naturkunskapen , det är ju inte ens ett rolig ämne :O Men vi ska iaf ha sista datakunskapslektionen innan provet som är på fredag så det blir till att repetera. Men jag kan lova att jag ska hinna med att blogga under lektionen!

Nej men nu ska jag ta och fimpa datan och kolla lite tv, sen väntar sängen! Så jag säger väl godnatt till ner kära läsare så bloggar jag mer i morgon, KISSES



Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0