Promenad med Bella

Jag är nyss inkommen från en trevlig promenad med Bella, Tog en kort men tillräcklig lång för att få in lite ny frisk luft med hennes hund melton! so sweet! Ska även träffa henne i mon, efter att vi har simmat med klasses! Jag gillar det inte, att simma alltså. För när man simmar med skolan så får man antagligen inte ligga och simmma 'tantbröstsim' (alltså vanligt bröstsim med huvudet åvanför vattenytan, vi kallade det så när jag tävlingsimmade) och snacka en massa! haha Men det får gå. nu ska jag nämligen börja med någon nytt, GÅ TILL SKOLAN TROTS ATT DET HÄNDER NÅGOT SOM JAG INTE VILL ELLER INTE GILLAR! haha jag vill inte att studiebidraget ska dras in. haha Jag blir iaf stolt om jag klarar de, och det SKA jag! haha

Men nu ska jag städa klart mitt rum, jag gjorde trots allt det idag! Weeeey! Så snart kommer man kunna gå genom rummet utan att trampa på något;D hihi Efter det så blir det att kolla på hål i väggen och lite andra program!
PUSS&KRAM♥


Fick bli en söt bild på söta Bella :)


 


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0