Promenad till Ica


Har ju redovisat grupparbetet om Fossila bränslen idag, fick helt okey för min del eftersom jag är så fruktansvärd nervös när jag ska prata innför massa människor, även om jag känner dom! Men ah, det gick bra och de är huvudsaken!
 Jag fick också lyssna på en låt av Cascada av Sara på Samhällskunskapen, och ja nu sitter jag och lyssnar på Cascada och tänker på alla minnen jag har från sommaren då det va cascada som spelades överallt! Men jag minns inte om det var förra sommaren eller sommaren innan dess! haha
 'Nu ska jag ta och göra matteläxan så att jag är klar med den när Jonna har slutat dansa för då skulle jag kanske vara med henne!  PUSS♥♥

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0