Regn..

Vafan hände med höstvädret? Nu regnar det ju ute! Så jag har krypit ihop under en filt och kollade nyss på GG och lite OTH men nu läser jag Cosmopolitan som kom på posten idag! Hihi. Skolan har vart helt okej ändå. Men jag tycker att vi fick lite ont om tid på svenskareccentionen imorse. Och sen att han ska vara så fruktansvärt petig på ord då?! Man får inte ha mer än 300 ord och jag är rädd att min är på typ 450 ord eller ngt, ha aldrig räkna för jag var tvungen att kladda ner något på de två sisa punkterna! Hah. Skit samma! Jo, det var segt på historian också. Film om Julius Ceasar eller ngt?!  haha bra att jag har koll...

Ska ta och ringa Jonna nu, fast hon praktiserar så hon kanske inte svarar. Men jag kan ju alltid försöka:) Ska nog också fixa biljett till helgen! Och vad ska jag hitta på då? Jo, det blir Parteey i Falkenberg! Ska bli riktigt kul! Längtar som tusan! Heh .

Fotade också dagens outfit lite hastigt i morse så det kommer nog en bild på den lite senare också,
Kisses!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0