Resdag!

Hej, idag är dagen som vi har väntat på ;D Jag och Jonna lämnar varberg i tre dagar för att göra göteborg osäkert! haha.

Alarmet på min mobil ringde klockan åtta i morse, men jag orkade inte gå upp så jag väntade till tjugo i nio innan jag hoppade in i duschen! Sen packade jag lite, aktiverade mitt CSN kort m.m. får ju rabatt på sj och donken bla med det kortet och jag kan tänka mig att det  blir en hel del donken de närmsta dagarna! ;D
Ringde också och väkte Jonna innan , och hon lyckades få mig att offra tre linnen, en tjocktröja, en sjal och lite andra grejjer, Så tro det eller ej men jag fick ner allt, (nästn allt ) i min svea väska! Den brukar ju bli proppfull när det är idrott i skolan :O HAHA,Fast nu kom jag ju på att plattongen ska ner någonstans med! Shiiieit, men det löser sig nog!
Vad ska alla andra göra nu på lovet då?=)

Nehepp nu måste jag ner och käka frukost, vill inte må så dåligt som jag gjorde i går pga att jag slarvat med maten de senaste dagarna! AJJABAJJJA! ska också kolla om posten har kommit nu för fjärde gången, vill ju ha skolfotona innan jag åker!!!!!




detta blev min nodväska! alltså det som inte fick plats i den andra fick jag lägga i den här! ;D

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0