shopping!

idag har jag även varit nere på stan och traskat runt en stund, jag köpte dessa två par skor! me like dom med lite högre klack är snygga till jeans eller bara banliga tights! ja till det mesta, men jag kommer nog ha dom mäst till jeans och tights! (har ett par nästan lika dana sen innan, men jag kände för att köpa dom endå, dessutom kan mn alldrig få för mycket skor! ) och dom andra är så sjukt sköna, jag kan garanterat säga att båda skorna kommer att användas rejält, och jag tycker att det var ett bra köp!

   



dom kostar 450 kr styck, och det är ju jätte billigt för skor, och det är ju alltid bra!:)

Send me a comment!
Postat av: Anonym

haha aa väldigt ;)

2008-10-03 @ 13:34:07
URL: http://saarandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0