The end of thursday

TJENA!
Jag håller faktiskt på att somna i soffan, är så sjukt trött så jag vet faktiskt inte varför jag ens håller mig uppe, jag kna ju lika gärna krypa ner i sängen! OCH jag har sovmorgon i morgon vilket gör tanken på att bara få sova ännu lite härligare! aight? Fast det känns inte lia bra när man tänker på att vi faktiskt började klockan 1 förra fredagen + att vi har engelska i morgon  och jag har som vanligt inte  gjort läxan, noot good! -men jag hoppas vi får tillbaka dataproven i morgon för det var första gången som jag känner attt det gick väldigt bra, ända sen vi började skolan ( alltså inte skolan helt, utan gymnasiet ) hehe

...Och i  morgon ja då är de grand som gäller, och ? vi ska ta de lungt, FUCK NO vi ska va crazy och dansa hela natten låång. haha . Skojja bara . vi ska nog klara av att ta oss hem med livet i behåll! Heh.

Känner också att jag har blivit lite dålig med att lägga in bilder på b la dagens outfit, men jag har haft så bråttom alla mornar denna veckan + att jag varit sjuk två dagar att jag inte hunnit ta kort på morgonen ;D Men i mon så . vem vet ?


Take care, kisses for you!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0