Tillbaka igen

Hej !
Hur har helgen varit för er?
Jag kan inget annat än att hålla med om att updateringen den här helgen har sugit! Jag har inte varit hemma, så där har ni ju förklaringen! Jag har nämligen tillbringat min helg på en liten ort i småland, ja hur kul låter de på en skala mellan ett och tio? Men jo, det har faktiskt varit kul. Riktigt lungt och skönt;D haha Men det var kul att bara ta det lungt för en gångs skull. Heh. Men i fredags var jag i alla fall ner på stan och köpte en skidjacka med mamma :) Längtar så till vi ska till fjällen på höstlovet:) Men sen var jag med Bella, mys va det med dej gymman, måste ses snart igen! Vi åkte i alla fall på en riktig moppetur i regnet, runt hela varberg kändes det som, Haha sen lagade vi i alla fall pasta eller hon åt men inte jag. Efter det drog jag hem och packade väskan och sen bar det av till farmor. Vi fick taccos när vi kom fram, mums! Och sen tillbringade jag hela kvällen framför tv:n.

Sen på lördan så skulle jag plugga till samhällskunskapen men det gick inte för jag fattade inget, och ingen annan var hemma så jag kollade på tv hela dan typ, sen på kvällen kom det massa folk som skulle äta, Trevligt, sen skulle några kolla på fotbollen, Suck! Hur mycket jag än försökte så fick jag inte kolla på Stjärnor på is! Så vi tog en promenad och även om klockan var runt 9 så var det varmt ute! Och idag, Söndag så vaknade jag av att någon ligger i rummet mittemot där jag sov och klagar jätte mycket blandat med min lillasyster som står och as garvar! Pappa var det som klagade, på att han hade så jävla ont i ryggen! Ryggskott kallas det, Stackare. Kan riktigt tänka mej hur ont den måste ha gjort !

Sen gick i alla fall jag och mamma på en härlig promenad i det h ä r  i g a höstvädret! vi gick en runda i skogen vid en sjö! Och sen när vi kom ut på vägen igen så trampade jag nästan på en ORM, jag som verkligen hatar ormar, dom är så äckliga varelser, USCH! Jag hoppade och skrek, (tur att det inte var någon där som såg mej ) Heh. sen slog mitt hjärta dubbla slag hela vägen hem till farmor!

Puss, bilder kommer sen !

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0