Tisdag!

Hej!
Jag har faktiskt inte mått så bra idag, så jag har bara sovit och tagit det lugnt. Därav den dåliga uppdateringen. Har bland annat kollat på sanningens ögonblick, tyckte det va ganska bra så när jag då inte hade ngt att gör idag så kollade jag ytterligare några avsnitt av det! hihi.

Nu kollar jag på LV, och sen ska underbara Jonna hänga med och hämta min sjal! YESS äntligen! Sen så måste jag ju packa med. Vi åker ju i MORGON! weeeey :) ska vli så jävla kul, bara komma bort härifrån:)

Men fick alla sina skolkort igår? (dom som bor i varberg då) För det fick inte jag:O Men jagvet några som fick de:S Och dom hade inte kommit idag heller, hmm konstigt Jag vill ju se hur jag blev!

Men nu ska jag gå och se över min garderob och se vilka plagg som åker med, det kommer deffenitivt bli alldeledess för mycket, jag är nämligen expert på att packa för mycket! hihi
kisses♥

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0