Regnig onsdag..

Heeej!
Hur har eran dag sett ut? Min har inte vart speciellt händelserik, så därför har jag inte bloggat under dagen! Men om en sådär 45 minuter så kommer pappa komma hem från jobbet, antagligen helt genomblöt eftersom det bara regnar och regnar! Men då ska vi i alla fall åka till onoff och sen ska jag träffa Jonna utanför JC klockan 5. Ska köpa biljetterna (som ni säker redan visste, har nämt det ett antal gånger skulle jag tro) Men det ska i alla fall bli jätte roligt på fredag! Sen ska jag nog också kika in i någa affärer också, känner för att uppdatera min garderob lite! haha .
Jo. idag har jag ju hunnit med att städa mitt rum! Det behövdes verkligen, tro mej! Det såg ut som ett bombnedslag.. eller.. ja värre än det! Och då är det illa, men nu är det städat och fint! Får se hur länge det håller i sig! ;) haha
Idag har jag också hunnit läsa modetidning efter modetidning. Tänk att det kan vara så roligt att läsa om svaller, mode ,sex och massa andra tips! men det är ju faktiskt jätte roligt! Tycker inte du det ? haha .

Jag känner att det blir ganska bildtomma inlägg på sistone, men det ska bli ändring på det, jag lovar! haha
Men nu måste jag kila! Ha en bra dag , och hoppas att det inte regar på er för mycker! pusss


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0