Jonna är en liten, liten geeet

Hej bloggen!
Sitter hemma hos Jonna nu, hon tränar på sin dans och jag gör.. ja vad gör jag , chillar framför datan och kollar på henne när hon dansar ;D Jo, just nu är hon jätte snygg i ett hrm, diadem i ansiktet typ, hih. Grr
Vi har i alla fall fixat biljetterna i dag, och jag fick köpt mej ett par vantar från H&M, jätte gosiga med ett par söta bollar, hihi. Sen ska jag köpa en halsduk som jag la undan på MQ i morron , den va riktigt vinterhärlig ;D
Just nu har vi jätte roligt, vi cpar med frida och skickar massa röstklipp till henne, Om inte hon tycker det är kul så tycker i alla fall vi att det är de ;D haha vi är ganska lättroade!!

Nu ska vi snart ut och promenera en stund, hehe , vad ska ni läsare hitta på kväll?

Kisses!


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0