ska det alltid vara såhär?

ja det var ju jävla kul det här! alltid ska allting vara mitt fel, och jag tycker si och du tycker så. det är som att allt redan är bestämmt, jag pallar inte mera, men det är ingen som förstår. man ska alltid vara så stor och alltid förstå, man ska klara av allting! men vad händer när man inte gör det då, är ma så jävla dålig då eller va handlar det om egentligen, jag fattar ingenting. men jag är väl kanske bara en korkad blonin så det spelar väl ingen roll , right ? Som det ser ut så förstör jag ju bara för alla endå, dom pratar inte, dom bara skriker! Jag säger bara vad jag tycker men det värkar bara som att jag är ännu sämre.
visst, allting har sina ljusa stunder när allt är jätte bra. men det händer ungefär 2 ggr i månaden!  men ska man ha det såhär de övriga 28 dagarna? det funkar ju inte, ingen skulle klara det, för det är det värsta som kan hända! det är som att missta dom man älskar ! och hur kan man leva med det om man någonstans, långt inne vet att det är ens egna fel. bara att man inte kan erkänna det inför alla andra, att det bara är en själv som vet hur man tycker och tänker för att skulle bara tänka att det vore ngt fel annars!
även om man inte vill det, så påvärkar ju det än överallt, i skolan . ja överallt , man kan inte leva något dubbel liv, det är bara att inse att det är såhär det är, tills man orkar offra allt och göra något åt det, men det kommer ju inte hände över en natt, det kommer ta många många år tills det skulle kunna vara bra igen!

det är i alla fall som jag ser på saken, men det tror jag fan att jag är ensam om. 

man kan skratta och le på utsidan, men på insidan kan man gråta och allt är dystert, vem kan egentligen se vad som händer på insidan, tills det blir förmycket och man inte längre kan hålla der inom sig och det lyser igenom även på utsidan?

hoppas bara inte att allt negativt går ut över er, för syftet var ju inte att förstöra för någon annan eller tt få medlidande , jag var bara tvungen att få det ur mej!
kisses from J

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0