J u l i a

Jag håller på att somna där jag sitter i soffan och halvkollar på tv, det går ju typ inget bra där på hela kvällen! Vad är det här (?) Haha. Jag åkte till Todd idag när jag hade pluggat lite (pluggat och pluggat, läst ;) Hah Jonna va där också, vi spelade Tv spel och som vanligt som var jag bäst! Heh eller inte.. Sen stack jag och Fannie till simhallen, jag köpte ett sånt där tolvgånger kort , så nu kan jag mortionsimma några veckor framöver! Känns bra att man vet att jag kommer röra på mej i några veckor iaf;D Haha När jag kom hem sen så lagade jag några pannkakor, men jag upptäckte när jag redan hade börjat grädda dom att vi inte hade någon sylt hemma. Så det var inte gott "/ Men sen traskade jag ner på stan, Hoppas Hoppas Hoppas att det går bra! Ja nu kommer ni säker fundera över vad jag hoppas på, men det ni. Om det lyckas så ska jag skriva det här, annars kan vi glömma det, för då är inte roligt längre ;) Hah Nu blev ni kanske ännu mer nyfikna? Eller? Hehehe Och nu ser min kväll ut ungefär såhär, Ska plugga lite, sen tv fast det inte kommer något bra alls, Men jag har ju min vännerbox som jag ska kolla på! Så jag ska nog allt kunna utfylla tiden den här kvällen också. Och det bästa av allt! Jag behöver inte alls tänka på att jag måste gå och lägga mej för att jag ska orka upp i morgon, för jag kna sova hur länge jag vill.. Eller nästan iaf. Vi börjar ju inte förän klockan ett och det säger jag bara UNDERBART!

Hihi nej men då är det väl dax att börja plugga då! Puss


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0