Okladdig kladdkaka

Sutade en halv timme tidigare i dag i skolan, så vi slapp lite av naturkunskapen, men i morgon ska vi redovisa våran del om fosila bränslen(?) haha ja, jag har inte inte bidragit mer en speciellt bra insatts;D hihi ¨Men det var verkligen tur att vi slutade lite tidigare för Tisdagar är verkligen den tråkigaste och längsta dagen på hela veckan, har bara masa tråkiga lektioner, så en halv timme gjorde gott:)

Men när jag kom hem så bestämmde jag mig för att baka en good och kalddig kladdkaka! OCh det gjorde jag, den skulle vara inne i ugnen i 35 minuter men jag ställde klockan på 16 min så att jag inte skulle glömma av den och den inte skulle bli kladdig, men efter 16 minuter, snustorr! fyfan.. så den va integod alls att äta!

Om en halv timme är det, eller nej om tjugo minuter är det OTH och det ska jagsjälvklart kolla på! sjukt bra! Don´t  you think? Sen när Jonnis slutar dansa vid 5 ska kanske hon hänga med ner till stan :D

Ha en bra eftermiddag!

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0