lördag

vaknade upp hemma hos jonna där hon jag anna frida och chrille hade sovit! mådde inte allra bäst efter en riktigt rolig fest hos jonna dagen innan, menmen sånt är livet. jag stack i alla falla hem strax efter att vi hade vaknat, sov lite till och duschade, sen lagade jag pizza med mina kära syskon. sen bar det av hem till jonna igen, tittade lite på tv och bella och petra tittade förbi en stund också, mys! sen blev det i alla fall till att snabbt göra sig i ordning för vi skulle ut till björn i trönninge. jag , jonna och frida var slappisklädda i mjukisbrallor men det funkar det också! sen kom vi som åkte med pontus först ut eftersom vissa inte kunde hitta gaspedalen "klockren!" men iaf , vi stannade inte där speciellt länge för dom ville in till krogen , men jag och frida gick hem till jonna och kollade på alpha dog medans jonna och anna följde med ner till stan , men de lockade mer med soffan och film! men vi somnade dock ganska snabbt !
   sen när vi vaknade i morse vid ett halv två och gjorde pannkakor och kollade på tio orsaker att hata dej! sen drog jag hem och åt och duschade. ikväll blir de film eller en slapp hemmakväll , PUSS

Send me a comment!
Postat av: frida som är bäst :)

HEJ BEBBEN!!! ;D

tänkte vara lite trevlig å kommentera eftersom det är alltid kul å få en kommentar, right? ;D fnizzen, kul fest!

2008-09-18 @ 16:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0