min dag

efter det att jag slutade skolan vid halv tre så drog jag hem , väntade på att pappa skulle sluta jobba. sen åkte jag och linnea ner till banken och träffa honom där för vi skulle fixa något , hihi . sen gick i alla fall jag och linnea lite på stan och jag fick köpt mej ett linne :) sen gick vi i alla fall hem och tog lite kort, bland annat dom som jag har på min header, vad tycks? jag tycker i alla fall det blev bra :P
sen har jag ängnat större delen till att plugga historia men jag tycker fortfarande inte att det sitter speciellt bra, jaja jag blir nöjd bara jag får ett godkänt i morgon:)
just det ja jag tog en promenad med mammi innan också för jag blev bara tvungen att få lite luft,

i helhet så tycker jag att min dag har vart ganska okey om man bortser från allt plugg, men nu är de ju över så i mon ska jag hitta på något roligt :) weeeey och det är kul, haha vad annars? ;D

kisses and hugs /julia



dagens köp,
ett tub linne
hittade det på rean för 49 kr
på ginatricot

'(det är inte linnet som är smutsigt utan det satt något på linsen när jag tog kortet;) haha

Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0