movies



jag va på stan i dag med syster en liten stund, skulle reklamera två tröjer men det gick inge vidare, eller jo jag fick till baka pengar från linnet och så fick jag behålla det så nu kan jag bara sy fast det som hade lossnat, och sen fick jag pengarna tillbaka på tröjan/jackan, men jag hade velat haft en ny för jag gillade verkligen den :/ så nu får jag spana efter en sån i någon annan stad, hoppas det gå bra! men vi köpte i alla fall dom här filmer som sägs vara väldigt bra, eller jag har sett a walk to remember och sen är sjukt bra. så dom ska jag och jonna kolla på men först ska vi ner till kvantum och köpa något gott att mummsa på ,

ha det bra allesammas!


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0