onsdag

sov hos jonna inatt , kul som alltid. vi va i alla fall ute och gick med hennes hund igår innan vi skulle sova. sen sov jag sjukt skönt i natt så jag ville inte gå til skolan över huvud taget idag. men jag fick allt pallra mej dit etfter att ha försåvit mej (ooops*) så jag missade datakunskapen men det är ett onödigt ämne ändå så det spelar ingen roll, det ända jag missade va "rullstols" race med sara. och jag höll på att komma försent till engelskan också så jag fick verkligen skynda mig till skola men jag va i alla fall i skolan 09.45-12.50. åh fyfan va skön dag de va trots att våran samhällskunskapslärare aldrig kan sluta prata, det bara går inte. han pratar om allt mellan himel och jord sen om det har med skolan att göra spelar ingen roll. men tack vare att det finns så mycket bra musik överlevde jag ytterligare 80 minuter samhällskunskap!

nu har jag i alla fall tvingat mej själv till att gå ner och göra lite svenska för vi ska ha fucking redovisning om argumentation i morgon, och det kan ju vara bra att ha börjat innan .. ska i alla fall debattera om högre studiebedrag och det är ju aldrig fel.

sen blir det mer oth, det är fan bäst . och sen ska jag vara med bästa jonna och ska sova där i natt med eftersom jag bor där hela veckan ! härligt , puss


Send me a comment!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0