onsssdag!

just nu sitter jag hemma hos jonna, mys! bara det att hon .. sover. haha trötter.
idag har vi haft sjukt mycket hål känns det som! först 2 timmar sen en lektion svenska sen så skulle jag och Sara traska iväg till spanskan, men när vi kom dit så såg vi på en gång att det va prov på gång, så vi gick till baka till hus 1 och tillbringade ytterligare en och en halv timme där. jaja men vad ska man säga, sjukt mkt bättre än spanska så att säga, hihi. jo och sen slutade jag tio minuter tidigare från naturkunskapen (inte så mkt, men tio minuter är ju alltid tio minuter) haha och ja under den där sista håltimman hade vi lite roligt , för jag skulle ner till doktorn och ta en spruta efter skolan (därav gick jag tio minuter tidigare ;) med linnea, men jag lurade henne under håltimman, och fan va kul de va , men jag tänker inte ta de här, hon skulle nog tycka att det va lite pinsamt då :P jag tycker faktiskt inte att den gjorde speciellt ont, med tanke på vad alla hade sagt :P hahha men sen kollade jag i alla fall lite i affärer ( är bara så shoppingsugen, men jag hittade i alla fall två par skor, ( bilder kommer) och sen kände jag att jag inte skulle kolla runt mer för jag får mina pengar i morgon, så jag ska dra dit ner i mon efter skolan, men först ska jag beställa en brun väska , jag tycker ialla fall att det är snygg, men smaken är som baken ! haha (en bild kommer så småning om även här att läggas upp) men nu är jag i alla fall hemma hos jonna, och hon har förrästen vaknat nu för dom som vill veta! :P vi ska göra oss i ording för att dra ner till stan och köpa.. nerver mind! det där kan du allt fundera på  :P ska vi kolla på handboll ?

oj den när texten blev faktiskt ganska meningslös enligt mej då, men du kanske tycker något annat ;) haha

jaja vi hörs lite senare ikväll när jag gör en ny uppdatering av min blogg!

så jag säger väl hej då, pussss
ps, jag bjuder er på en bild av min älsklingsjonna!


Send me a comment!
Postat av: linnea

jag kan inte hjälpa att jag är lättlurad :O x')

2008-10-01 @ 15:52:39
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0