Picknik

Hej,
vilket väder de är! och jag har inte vart hemma på hela dan, så jag får ta tag i bloggen nu! Fast jag är bara hemma och äter, så kommentarerna tar jag ikväll!

Jonna ringde och väckte mig efter 12 ngn gång, så jag fick stiga upp, och sen åkte jag och hon ner till kvantum och mötte upp Salir, sen köpte vi picknik! världens godaste kladdkaka, vindrukor, engångsgrill och marsmallos. Sen satte vi oss vid festningen och grillade ock lyssnade på musik, fast de börjde regna så vi spände fast grillen på pakethållaren och cyklade fort som attan till simstadion och så satt vi där utanför under taket, mysigt! Fast de slutade regna ganska snart! Efter de när vi var mätta,. väldigt mätta så rullade (haha, på cyklarna) vi till stan och mötte upp charlotte, så satt vi vid "barborden" och challe käkade! Sen hem till mig och hämta bränbollsrack + boll, och sen åkte vi till kurtinen och speade brännboll och fotboll med massa, och nu är jag hemma för att äta :) Sen ikväll så får jag se vad vi hittar på! :) Hur har ni haft det idag ?=)







Utanför simstadion! ;)

Send me a comment!
Postat av: jonna

haha, snygga stavfel;) Sali inte salir;) sen , vindrukor, marsmallos= Vindruvor, marsmallows, festningen=fästningen, ock=och ;) haha nej skoja bara;) men godnatt gris! <33

2009-04-14 @ 23:39:56
Postat av: KAJSAs.

svar: japp, allt bra med mig idag. hur äre självdå? =)

2009-04-15 @ 11:17:17
URL: http://ksundstrom.blogg.se/
Postat av: yasmine the one and only

ah jag ska också ta det lungt! hehe, ta en dush och en hundprpmenad njuta av livet. kraaam

2009-04-15 @ 15:36:35
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Anonym

bli medlem och samla poäng som man kan bya ut mot present kort på tex gina och hm http://www.gratismode.se/?c=54179

2009-04-16 @ 15:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0