Bilder från i lördags

Idag har jag jobbat i 6 timmar, och sen när jag skulle hem så började det ösregna, jobbigt ! Hatar när det är sånt väder, kan det inte vara uppehåll iaf! Jag och daddii åkte iaf ut och övningkörde i en timme ungefär! sen hem och gosa ner sig i soffan, ska jobba i mon med, och jag börjar få ont i halsen så jag kände att det var bästa att stanna hemma, så jag ska gå ner och köra iordning lite glass och hallon och sen fortsätta att kolla på prison break som gick på trean nu! mys!

Hörs i mon efter jobbet! Ha de bra sötingar!!

Lite bilder från festen i lördags!

var det någon som sa shottar?


jag och isak

jesper isak och jag!

tomten anton och robin

Send me a comment!
Postat av: jennifer

här var det party ;P



Svar; Tack :P Nej vi börjar imorgon.....

2009-08-23 @ 19:54:10
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0